Thursday, March 31, 2011

Hey babe,
I hope ur trip was fun, I missed you a lot and it was so weird not talking to you for a whole day.  I hope I don't have anymore of those days lol.  Because I miss you 10x more when your gone.  I hope your ready for your new start, I will support you as much as I can in everything you do and try to help you as much as I can.  I hope It can change us for the better.  I been studying hard everyday hoping to get good grades and so that I can try to spend more time with you.  But I have a lot of group projects that we have to meet up a lot but I think I can move them so we can meet on school days.  I don't know but Ill try my hardest.  Also this week I will sign up for driving classes and test so I can take it as soon as possible and hopefully this time I will pass.  This week I have to do a paper so I can give Alex to hard in for me, and I have a focus group tomorrow for 100$ hopefully it will be enough so that I can have some extra money.  Well see lol.  I can't wait to talk to you in the morning pls talk to me this time I have terrible days when you don't.

Love you,
your dumb dumb

Thursday, March 24, 2011

Please dont be sad

Hey there girl friend,
I don't like how you are so sad, it makes me worry too you know all those things you worry about I worry just as much as you do.  I know I don't always make it look like it bothers me, and I don't mean to sound annoying when I say it will be ok.  But sometimes for me its the only thing that calms me down.  Thats what I need sometimes because it helps me think straight.  I know its not perfect and I don't say the right things to help you feel better.  But just try to think how  I feel too, I am worried like you are and I feel like you will have to little money.  But things happen and you never know. So cheer up babe because you never know what might happen and even though it seems like I'm to positive take tomorrow and don't think about it.  I will find out all the information and let you know.  But don't let ti get yo you because I know your better than that.  ^^  Plus I'm here if you feel like letting out your anger =).

Oh I got a 81 on a test and i got a 18/20 on my 6 page paper I had last week.  I hope you think I did a good job and made you proud.  I am not doing as well as last year but I am trying my hardest to do well.

So babe try to smile more don't cry no more ok^^.  You don't let things like that bother you ok.On;y thing that should bother you is what will I do for our 1 year anniversary.  ^^ HAHA I know I am a dork, but I will try hard to make it a good one.  Ok no more promises but I will work to show you ok ^^.

Love you so much baby,
Chin Fong
P.S.  bother me more in the morning ok^^
I love you more than anything I love you more and more everyday and I will all ways be there for you.

Sunday, March 20, 2011

Hey there yellow bear,
You brought to my attention recently that you miss all the things that I use to do for you.  I am sorry I don't do all those things for you anymore. I know it sucks I don't do that but it doesn't mean I don't love you, I love you so much more now and maybe thats why I stopped, I was so comfortable and I felt like there was no need to keep doing those things because you knew I loved you.  But I forgot that those small things made you feel special and it was something you really liked about me.  And I know I have been lacking in the surprise department lately.  So I want you to give me another chance to show you that I remembered your favorite dessert or that I was thinking of you when I saw this earring.  So I hope you don't have to tell me I miss when you... anymore because I don't want to make you feel like I forgot you even for a minute.  Because if you believe me or not I am thinking of you every minute.  And I miss you more than ever right now.  I miss our late night movies and cleaning your ears and going ewwwwww.  I miss walking with you and going to your favorite restaurants.  I know you love all this things and I promise I won't stop doing as time goes on^^.

So today I went to my cousins birthday party and boy was I bored.  It was such a good thing that I left a couple hours late haha ^^.  Because he ended up being 4 hours late. HAHA Soooo cooool I am on that Filipino time lol.  My cousin was so surprised haha the look on his face was so funny but he was high so it was even funnier. Anyways I talked to him and he wants to take me to the movies this week so well see haha.  So I left as soon as they cut the cake because I was so bored haha. I wanted to talk to you so here I am writing to you lol.

I love you,
cant wait

Friday, March 18, 2011


My baby is coming.......,
Haha I can't wait.  Don't be worried about the price it not bad and it worth it for you ok.  Break has been a lot of hard work but it was really fun.  Like yesterday I was suppose to work from 2-10 but it ended up working for an extra 7 hours and getting out at 5 haha.  I was worried you were mad at me but babe I had a lot of fun working with everyone.  I learned so much about computers yesterday and I will talk to my boss to see if I can get extra money.  Ok so don't worry.  I need the extra hours for a gift for you ok^^.  It was fun because we got wendys at midnight and we hung out for a couple of hours while the machines were downloading stuff and we just talked and joked around.  Then today I got up at 6 in the night cuz i got home at 7 and slept around 9.30 haha.  I saw young and eric didn't come because he doesn't have a cell phone.  But she is 16 weeks pregnant and it is going to be a boy ^^.  So for the rest of this week I will be spending it with you and I will be working. Oh but oon Sat. I have to go to my cousin's birthday at 5 so ill call you when I get home ok.^^
I am going to sleep now cuz it late and I wanna see you in the morning.
Love you,
Chin Fong
P.S. so soon are you ready ?

Wednesday, March 16, 2011

cheer up

Hey babe,
Just letting you know for the 100th time today I miss you and I really wish you where here with me on break because I am super lonely.  So you called me yesterday in tears and it made me really sad and worried, please don't cry love.  You know he didn't mean that he just loves you so much he scared that his little baby would forget him.  But I promise when I get a really job we will visit them every year or I will be the worst boyfriend lover husband or what ever their is.  I hope you decided that 700 isn't a lot because that is what I think haha, you know me being greedy and stuff but I would do anything to hold my baby in my arms.  Oh I been working really hard at work trying to learn as much as possible for computers and I have learned a lot these past two weeks tomorrow I have to do special training with so of the guys who does all the hands on work with computers and printers so make sure I don't go late and curse me out if you have too ^^.  I wish this week could have been spent with you but I guess April will be even better right? Haha only 2 more months of school then we get to spend time together a lot more and I hopefully get this internship so then we can save up for a apartment for you or vacation.  We'll see right hahaa.  And I will look for jobs for you I have a good idea of places that are hiring and not retail lol.   I hope we can last forever because your my dorky loser girl friend and I love you the most.  ^^  I hope one day your mom and dad would understand that, but if not I will try my best to convince them. I hope you enjoy your weekend with your grandma and parents, I will miss you a lot but that just means I will be calling your phone 24/7 even if it gets you in trouble haha.  and don;t listen to anyone else you yourself knows that your not trying to come back for me and don't care if people say I am younger.  The only thing that matters is what you want and not what others want or think. Ok probably gonna hate this post because I sad that but oh well haha.  Well wish me luck in getting the internship because I need it bad so that I can see my baby ASAP.
Love you,
Your dork head,
Chin Fong
P.S. I misssss youuuuu

Sunday, March 13, 2011


I can't believe you make me blog when I am so tired so mean, I was gonna do it when I wake up.  Man you must love me so much and what I have to say.  I know I love you too =p.  So I spent my whole day watching you on the laptop screen and nothing else, just like I promised a straight 24 hours of Kirby G since I am on break, I hope you happy with it no more being moody ok cuz I don't like that haha.  I miss you a lot and I hope you come back home soon cuz i would like to sleep early more often and wake up later.  And eat midnight snack cuz u hungry.  So hurry up home cuz i need u ok? ok
love you,
P.S. love the new haur color sill need the pic to know if it is actually that color or more red

Thursday, March 10, 2011


hey baby,
I finally finished my midterms =) and i think i killed yesterday's midterm which is kool beans, right?  I finally can relax and after tomorrow no school for a whole week which means I can spend a lot more time with you on line how cool.  Haha Your sleeping right now and you look so cute, I am a lucky man for having such a cute baby. Tomorrow I meet the person who recommend me to the internship, hopefully it goes well enough he likes me to push that recommendation that much further.  I hope so so then I can spoil you even more haha.  Anyways I finally got my hair cut today and boy is it cool I like it a lot, but you and my dad don't like it enough and my mom says it was cute but because my dad complain oo much she agree with him now lol.  Anyways not much plans for this week other than work I have to go out and hang with zubi and eric and that is it so you will be seeing a lot more of me haha.  Hopefully I can get more hours this week so that I can save more money to bring you back.

Love you,

P.S. you look so cute sleeping like really cute, and look we are matching hahahaha. I thought it might make you laugh a little.^^

Sunday, March 6, 2011

=( please cheer up cuz i misses your smile mrs

Hey baby,
I been worried lately because you have been pretty down and it makes me sad to think that you aren't happy.  I wish I could be there with you right now more than anything.  I just keep thinking about seeing you lately, thats all I want to do.  Thanks to Alexandra I might have a chance to work for one of the biggest companies in the US and make enough money to see you as much as I want.  But thats only if I get it and there is a good chance it might not happen, but I will stay positive because seeing you is all I want.  Sorry I always say that I want you to come down now, it must be annoying and hard on you.  I know that, you know me I dream so much my head is always stuck in the clouds.  Don't worry I only daydream about being with you nothing else lol =p.  So pls forgive me if I keep saying it, it helps me work harder when I believe I see you so soon.

Anyways I worked a lot today and my dad cleaned up the house like crazy he threw so much crap away from the living room i think our flowers too for my mom lol but it so nice looking outside.  while he was cleaning I was still reading up on Pixar for class essay I am suppose to be writing for my class, it kinda cool what they made and did.  I hope you and I can take your nephews to see cars2 ^^ I wanna see it too like a little kid haha.  I took a break from studying to make a background for my laptop should be a desktop with the amount of pounds it weights(9lbs omfg!!!) haha.  But I'm not too happy with it so ill try to make another one later tell me if you like it or if I should do another one I won't do it today but this Tuesday or Wednesday.  Key board lights up if you couldn't tell to any color I want I chose blue so it can match back round blue or white is better? Because last test is Tuesday thank god haha I have break next week for spring and then i have Easter break in April so I will try to get you to talk to me as much as you can next week lol.  Then on break I will hopefully have enough money to see you or you come back and we go on a small trip to Virgina or something.  Who knows time will tell right ^^? my baby's favorite line haha.

 Love you,
P.S. I decided to dress up the bear Gracie left in my room haha, I gonna dress him up once in awhile because I want to see if cheers you up once in a while ^^.  I hope it does

Friday, March 4, 2011

My week

Hey baby,

I had a long week this week so long yawwwnnnnn.  I feel so tired becuase I been so busy with study and work I haven't had much sleep, but it ok because it only till Tuesday then I have the week after off which is pretty cool right?  More time with you that means ^^. Anyways this week has been a long long week starting with Monday with my first midterm which I hope I did well because Alex and I study so hard together on Saturday. Then I had a really long Tuesday starting off with work.  I woke up late for work becuase I was studying for my tuesday midterm till late night.  At work I had to buy my bosses birthday stuff when I went on lunch I had to get him a fruit cheese cake from whole foods, a birthday card and 4 bottle of soda.  So much to card I thought I was gonna drop cake.  I think I got him the best birthday card everyone at work laughed really hard.

  After that I had to go to Bronx to take my midterm to only find out it was going to be held next week omg so all that work for know reason.  Then I had to study all night till 4 on Tuesday and Wednesday night for my two test today and that was so much work..  I was so tired today I almost missed my stop on the train beause I was so tired.  I had my first test at 11.30 and I killed it ^^.  But then I had to study for my night test and instead i passed out for 3 hours becuase I was so tired haha.  The night test was Finance it was so hard I didn't bring the chart like the whole class because I didn't get the email =( so I had trouble on the test I was lucky that one of the students finished 30 mins before the test was over so I got to borrow it and fill out all the questions I had blank (because I needed the chart.  I think I did ok but not good it was really hard.  I hope I do well then the one of the best things happened to me this week after you of course so don't worry ^^ lol.  My laptop finally came in and baby I gotta say it quite sexy, I am charging it right now so I can't use it =( but it ok.  Talking to you made me forget about it.

  And now we talk about travel I hope you come back so we can go somewhere if I can save up enough.  I pray I can because I wanna go somewhere with you ASAP. !!

Love you baby,

P.S. Can't wait to see you I miss you so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so much haha yup that much times 100.

My lunch yesterday your favorite tom yum with pad thai I ate the spring roll becuase I was so hungry so it was missing haha.

Wednesday, March 2, 2011



Sorry I haven't written to you in so long. I am sorry I try so hard to study and do well for my baby.  I think you miss my dumb written haha because I miss yours when you don't write to me. I am so happy because yesterday was our anniversary or was it 2 days ago because it was the 29th so when does it count haha.  I hope the necklace you wanted was good for this time I hope I can give you so much more very soon.  So I will work so much harder so my baby can go to anywhere she wants and I don't have to say no or wait a couple of months.  I  won't give up till we go somewhere nice that will make my baby smile.  Talking about going away soon makes me so happy even though it might not be till summer it is enough for me to smile everyday and work harder and harder. I am sorry I sleep so much but I will try to stay up in the mornings more and sleep earlier just like you want. Thank you for always caring about me.  I am so happy we almost been together for a year it feels like a life time, I only wish we last a life time.  No matter how lazy how or how ever many imperfections you have I will still love you for who you are not someone I want you to be.  I am grateful for such a great girl friend and hopes one day you too will love me the way I do you.  But till then I will do what ever I can to show you that I will never stop loving you I the way I do now.  I want to travel the world with you see what the world has to offer and in the future if I am not rich I don't care as long as your there with me, becuase any life will be happy if we are together.

 So when ever you feel down please trust me enough to tell me what bothers you, becuase you know I won't judge I will listen and support what ever you feel even if I must work that much harder.  And don't worry I wanna work hard for you so we can have a happy life in the future.  Oh yea and I think this time Europe sounds perfect that is your type of place the food the sites.  Everything there is you its vintage and it has that feel you love the views are beautiful and one we shall enjoy together so wait just a bit longer and we will go to Europe our first time together this summer. ^^

Love you baby,

P.S. I can't wait till you get home so I can talk to you